30 Aralık 2009 Çarşamba

Eski yıla ithafen

Bu blog tarihimin en uzun yazısı olacakmış gibi bir hisle başlıyorum yazacaklarıma. Bildiğiniz üzere yeni yıla dair umutlar vs gibi gereksiz konularla ilgili yazılar yazmak moda, klişe, olmazsa olmaz. Maalesef bende bu popüler kültürün esiri oldum sayın okur, yazacağım elbet bende! Umduğunu bulamazsan kızma fakat bana, peşinen uyarıyorum.

2009 yılının başlangıcını hatırladım da. oouv. İlk dakikaları benim için kabus gibiydi. Hatırlayalım... Evde güzel bir home party ekşını içindeydik, kapı çalmıştı tam 12 ye 1 kala ve kuzenler gelmişti. Fakat içerde zaten hali hazırda bi tane mevcut olan kuzenim alkolün etkisiyle elinde ki içkisini benim laptopuma içirme çabasına girmiş bi güzel FN'den Alt tuşuna doğru içkisini boca etmekte idi. E tabi o vakit ortamda yapılması gereken güzel dilekler dileyip öpüşmek iken ben şok ve sinir harbi yaşamıştım. Böyle girilir mi yeni yıla? Girdim!

Böyle yeni yıla nasıl girersen öyle gider muhabbeti var bilirsiniz. Acayip takmıştım bunu kafama. Neyse ki ilk dakikalarda olmasa da ilerleyen saatlerde savaşmamış sevişmiştim... Zira tüm gün, tüm yıl değil.

Geçen seneye baktığım zaman gerçekten mutluluktan ziyade bi çaba, sinir harbi ve zorluk dönemi içinden geçtiğim aklıma geliyor nedense. Her konuda başarısız olduğumu düşündürüyorsun bana 2009 haberin olsun. Neden diye soruyor musun bi de?

- Ameliyattan çıkıp yürümeye seninle başladığımı sanıyorsan yanılıyorsun ben zaten yürümeye başlamıştım. Sen beni futboldan alıkoydun 2009! Sağ bileğimi proteze çevirdin üstüne üstlük.
- Bu sürecin en pis etkilerini sende gördüm ben 2009, söylüyorum inanmıyorsun dimi? Kaç dersten kaldım be senin yüzünden! Hiç çalıştırmadın beni hiç!
-2009 gittin BJK yi şampiyon yaptın mesela,hadi neyse onları şampiyon yaptın da bizi neden uefa'nın en son kademesinden soktun be 2009. El insaf ya!

Güldük eğlendik, geçmişim dediğim ya da dur toparlıcam, onunla var olduğunu düşünen bi adamı önce geçmişinden, sonra onunla kurduğu hayallerden ayırdın 2009 sen farkındasın dimi? bu ciddiydi dimi? sert geldi farkındayım.

Fakat bu kez suçlu sen değilsin 2009, en azından bu konuda seni affedebiliyorum. Velasıl kelam geldik çattık son 2 güne.

Tabi yeni beklentilerimiz var, 2010'dan mı?

Hergün yeni bi sabaha umutla uyurken(!) biliyorum ki açtığım her gün benim için yeni bir süreç. o yüzden yormuyorum seni bu kez yeni yıl. getirme bana iyi şeyler. 2009'un aldıklarını da istemiyorum, kalsın beri de öte de.

Huzur ver, yeterim ben kendime zaten...


Son şarkımız Manga'dan... Beni benimle bırak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder