10 Aralık 2009 Perşembe

Sıkıldık mı?

Bu blog sayfamı oluştururken planlarım içerisinde yazdıkça yazarım, her ay bi öncekinden muhakkak ki daha fazlasını yazarım diye düşünüyordum. Aslında malzeme bol, fakat yazmaya ayıracak vakit yok.

Bu sınav dönemi sürecinde malesef 70 milyonu(!) benden yoksun bıraktığım için çok üzgünüm. Biliyorum ki hepiniz beni ve kelimelerimi çok özlediniz. Neyse egomu tatmin ettim az da olsa.

Şuan saat sabahın 06:50 si olmakla beraber, yarın ki iki sınavıma da tam olarak çalışmamış hissediyor olmamın sanırım nedeni beynimin sulanmış ve kavramların birbirine girmiş olmasıdır. Sabırsızlıkla Cuma günü saat 6 sularını çekmekle beraber, asıl olarak 12 aralık saat 23 civarlarını beklemekteyim.

Grup tarihinde ilk kez izmir'de. kim? evet evet bildiniz. Redd. Fotoğraflar ve keyifli gecenin detaylarında burda buluşmak ümidiyle.

Esen kalın efenim.

Dip not: - olur da biri okursa. evet çok sıkıldım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder