3 Kasım 2009 Salı

İstanbul





Hayatta her istediğimizi planlayarak başaramıyoruz malesef. Tam bir yıl önce aklımdan geçenleri, tam bir yıl sonra yaşamak garip, bir o kadar da güzeldi aslında.

---------------------- # ---------------------

Geçtiğimiz yıl bu zamanlar da geçirdiğim ameliyatın etkilerinden yavaş yavaş kurtulmaya başlamıştım. Ameliyatlı olduğum süre boyunca kafamın içinde ayağa kalktığım zaman "yapacağım" dediğim onlarca fikir geziniyordu. Herşeyi yapmam için tek şartım düzelebilmekti sadece. Düzeldim...

---------------------- # ---------------------


Fakat bazen hayat çalıştığımız yerden sormuyor sorularını, sorunlarını. Beklediklerin, ümit ettiklerin ya da vazgeçtiklerin, hiç birine planladığın gibi merhaba ya da güle güle diyemiyorsun. Cevaplar ya da sonuçlar istediğin gibi olmayınca yaşadığın hayatta başkalaşıyor, engel olamıyorsun.

Tüm bu yaşadıklarım içinde keşke dediğim, diyemediğim ve demek istemediğim nice olaylarla geçti bu bir sene... Bir sene sonra söz verdiğimden farklı bir şekilde gittim İstanbul'a.

Giderken İzmir'den ayrıldığım andan itibaren, kendime sorduğum ve cevaplarını kesinlikle netleştiremediğim sorunları da bavulumda taşıyor gibiydim aslında. Gece fazla karanlıktı ve feribotla karşıya geçerken güverteye çıktığımda usul usul yağmur yağmaktaydı. Soğuktu. Aldırmadan dakikalarca oturdum güvertede. Bol bol üşüdüm.

---------------------- # ---------------------


Tam bir sene sonra vardım İstanbul'a. Biraz yorgun ve uykusuzdum. Fakat tüm bu yolculuğun yorgunluğunu unutturan bir mutluluk vardı içimde. Söz verdiğim yerdeydim. Artık kafamdaki soruları, sorunları cevaplayabilmek benim için daha kolay olacaktı.

Başardım. Her cevap duymak istediklerim olmasa da başardım. Eksik bıraktığım, yarım kalanları az da olsa doldurabildim.

Son olarak;
Tam bir sene sonra vardım İstanbul'a. Bu yüzdendir ki, özür dilerim -İstanbul- geciktim.

1 yorum:

  1. ..bu sözler tam bir erdemlik abidesi sen süper bi insansın..umarım kalbinde banada yer vardır =) tuba ablanın yerinde olmak isterdim! :) ben ümran :)

    YanıtlaSil