2 Mart 2010 Salı

Mart kapıdan baktırmıyor artık!

Küçüklüğümden beri duyduğum bir şey var "mart" ayıyla ilgili. 'Mart kapıdan baktırır, kazma kürek yaktırır!' Benim hatırladığım ise, çok uzak değil 90'ların sonu 2000'lerin başı! Yer Ali Sami Yen. Yenmekten başka bir şey düşünmeyen, yenmeden o stattan çıkılmayan Ali Sami Yen.

Şampiyonlar Ligi kuraları çekildiğinde Star'ın karşısına geçer, her organizasyon öncesinde verilen en çok katılanlar listesinde GALATASARAY'ın adını görmekten gururlana gururlana izlerdim çekilişi.

O organizasyonda olmasa bile Uefa'da muhakkak ki yoluna devam ederdi GALATASARAY. Çok uzun zaman oldu, ben hasretim Mart aylarında sana bakmaya, çok uzun zaman oldu huzurla konuk etmeyeli o avrupa'nın tek dişi kalmış rakiplerini.

Farkettim, bizim o bir tek dişimiz bile kalmamış.

Yeniden Avrupa'da doğacağımız bir yılda 'iyi ki doğdun' yazısıyla görüşmek üzere GALATASARAY.

Saygılarımla.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder